Alkohol framkalla känslor?

Kära läsare,

Vem har egentligen sagt att studentlivet bör levas enkelt? Inte är det jag i alla fall. Efter en enormt rolig och trevlig kväll på campus pub, dock bakom bardisken, så slutar den med väldigt nakna scener i en bastu. Tanken som just for igenom mitt huvud va, ”shit hur lyckades vi med detta?” En bra fråga, mycket alkohol tror jag är svaret på denna fråga. Eftersom jag tog initiativet att lära mina nya utländska vänner en sång som denna: ” Denna flaska den ska vandra frän den ena till den andra, låt den gå, låt den gå. Låt den aldrig stilla stå.” Under tiden man sjunger dricker man ur en flaska med sprit.  Baja Päron blev våra nya vän som dog ut efter bara 20 minuter, men kul hade vi. När mitt armbandsur slog halv åtta på morgonen hade jag varit uppe i ett dygn utan sömn, men inte tog festen slut då.

Halv elva var jag hemma för att direkt följa med mina andra polare för att försöka stoppa i mig någon matbit. En student som är SJUKT trött och väldigt alkoholpåverkad, ja kanske säger det en hel del om hur det gick med den maten.

Men mina vänner jag kan trösta er med att denna olyckligaLYCKLIGA historia har ett bra slut.  Det blev en kort powernap i brassestolen för att sedan bege sig till nästa nations grill/mys kväll. Och som plåster på såret att det varit en hård helg så står han där. Killen med den stora K:et! För er som följer mitt ständiga spanande undrar säkerligen nu, vad hände? Gav han några blickar?

Det kan vara ett önsketänkande, men blickar möttes och de är väldigt svårtolkade. Har han läst? Vet han att han är spanet? Alla de frågor strömmade in i min lilla hjärna och medan jag försökte finna ett svar så kunde jag ju inte undgå att spana lite. OMG, jag säger bara en sak, ÖGONGODIS!

Snälla läsare, hur ska jag börja prata med honom? Hur lär jag mig att flörta? HJÄLP!!Jag hoppas verkligen att du orkade läsa hela inlägget och jag hoppas att du KOMMENTERAR!

Puss&Kram

En helt tokig men ack så rolig student!

Psst… Om du, spanet, läser detta så blir inte rädd.. Ta första steget, så kan jag ta det andra steget.


Kommentarer
Postat av: Elin

Vi får försöka hitta en bok om hur man flirtar! Undrar vart man kan hitta en sån? Så vi ska allt se till att du kan flirta dig in hos honom! :) <3

2011-04-17 @ 19:41:24
Postat av: Trullebull

Kanske The Game? ;) Vi kan tipsa Uffe om att ha den som litteratur nästa gång!

2011-04-17 @ 20:59:22
Postat av: Alek

Haha, söta du. Jag älskar din sista mening.

"Psst… Om du, spanet, läser detta så blir inte rädd.. Ta första steget, så kan jag ta det andra steget."



Så därför säger jag här i kommentarsfältet:



Hörrudu spanet. Få tummen ur och snacka med den där Britta nu. Hon har bannemig väntat länge nog!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback