Blottande Bh:ar på biblioteket

Kära Läsare,

Jag måste be om ursäkt för att det har varit dåligt med nya inlägg i bloggen, men det har varit ganska fullt upp med skolan och lite annat.

Från att ha haft en lugn helg till att plötsligt bli inkastad i en hektisk vecka. Timmarna som har spenderats i biblioteket går inte att räkna på mina fingrar, inte ens om jag tar hjälp av mina tår får jag ihop rätt antal. Men mellan alla seriösa bokstäver som flyger ur min hjärna,( dock inte bokstavligen talat, tur det) för att hamna på en av alla hemska hemtentor jag har denna vecka, så har det förekommit en hel del snack. Såklart är det killsnack, jag menar hallå! Vi är tre tjejer som pluggar ihop!  Eftersom vi alla tre är omöjliga att få tysta på så kommer jag bara att ta med de mest mumsiga delarna, vilket är:

1.)    I veckan har det visats ovanligt mycket hud på biblioteket. Inte vet jag om det är för att det är försommar och människor är väldigt sparsamma med sina kläder? Eller så kan det vara för att en tjej i gänget skaffat en kille, med hög potential till att bli hennes pojkvän, då hon inhandlat lite nya underkläder! Ja jag vet, vi är tokiga! Men ack vad skratt det blev!

2.)    Jag pratade just med en vän som var i stort behov av min hjälp (eftersom jag är awesome på killar). Jaha tänkte jag hur illa kan det vara då? Jag kan avslöja så mycket som ”TACK OCH HEJ LEVERPASTEJ” + hennes ”ragg”.  Jag skrattade nog lika mycket som du gör just nu! Haha!

3.)    I tisdags mötte jag ”spanet” på biblioteket (förstår ni att jag spenderat all min tid där). Jag vet inte vad han vill säga med sina blickar?? Fast helt ärligt, mina tanka har varit på helt annat håll denna vecka.

Ja vart har då mina tankar varit, förutom vid datorn med allt plugg? Ja kanske blir det mer av den varan i morgon eller på lördag. För jag ska nämligen åka och träffa en nybliven vän. Spännande, annat kan jag inte säga än att önska mig lycka till!

Puss&Kram

Psst. Ledsen att det inte blivit något referat av Ligga med p3 är, det kommer!


Kommentarer
Postat av: Ett fan! :-)

Inget ligg för brittis med the span än, men de kommer väl! Du kan ju prova med nya underkläder och se om de hjälper dig..

2011-04-29 @ 20:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback