Desperat hjälp sökers mot nattfjärilar och flörtproblem!

Kära Läsare,

Jag är i stort desperat av hjälp! Jag kan inte flörta. Hjälp, hur gör man? Vad säger man?

Så fort solen dyker upp på himmel så flyttar alla studenter ut på de gröna områdena. De har med sig sina grillar, brassestolar och musik. Visst låter det helt fantastiskt! För er som inte kan känna känslan så kan jag säga att den är en fantastisk känsla!

Fast till de läsare som följer bloggen så vet jag att ni inte är ute efter något inlägg om sol och värme, ni är ute efter detaljer. Detaljer om The Span! Har jag inte rätt?

Jag är på det stadiet där man hälsar och jag får nog allt till att låta bättre än vad det är. Men dessa blickar kvarstår. På vägen hem ifrån innebandyn (som är stället där vi ses) så mötte jag honom. Min vän som va med hon skulle spana in honom lite extra för att se om han va något kap. Då upptäckte hon att han tittade upp på MIG ,kollade ner för att sedan kolla upp igen. Som tjej är detta en signal av att man vill hälsa, man vill mer? Visst? Men the big question is… menade han så?

Snälla, jag är inte bra på att prata. Eller vänta, prata är min grej, men inte på det här sättet. Tänk om allt skiter sig. Så snälla du ge mig tips och idéer! Jag behöver all hjälp och stöd som går att få!

För att avsluta detta inlägg med något bra så väljer jag att dela med mig av något personligt! För er som väntat i en evighet, det känns som det, så ör nu min favorit man ÄNTLIGEN tillbaka! Imorgon kl 21.00 på fyran sitter jag bänkad framför HOUSE! :D

Puss&Kram

En student som har brist på talet!

Psst.. Fick idag höra på Campus att Ekonomer har fobier för nattfjärilar! Och jag som trodde de var matchomän! xD

 


Kommentarer
Postat av: sara

brita =) du är jättebra på att prata och jag kan försäkra dig om att han är ett riktigt kap ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback