Ett glamoröst liv på Campus?

Nåväl mina vänner, livet på Campus kanske verkar som något glamoröst studentplace där man festar och lever livet. Jag ska tala om för er dödliga människor att så himla underbart är det inte varje dag. För att bara ta ett exempel så varför inte ta dagen idag.
Idag regnar det , vilket innebär att man försöker vara så aktiv som möjligt när det gäller pluggandet. Eftersom ingen vill vara ute  i det trista april vädret. Detta resulterar i sura och trötta miner eftersom man inte är ute något och för att man inte samlar någon energi alls. Detta förs vidare till de som är i ens närhet. Det betyder då att allt blir en ond cirkel.
Så idag är Campus allt annat än glamoröst!

Om två timmar ska jag och min rumpa bege oss till dagens träningspass. Underbart? Nja..
Tills dess blir det till att läsa, läsa, läsa och åter läsa.. Jag menar vem tröttnar på att läsa efter att ha suttit med dessa böcker sen halv två?  Baah!

Ha det bra och kryp ner undertäcket med din käraste och mys! :)
Själv hoppas jag inerligen på att jag möter mitt span på gymmet..

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback