Heja Heja

Kära Läsare,

Det vankas påsk på Campus. På gator och torg står det påskris med fjädrar av alla dess färger. Man känner hur glädjen sprudlar genom hela kroppen och som om inte det skulle räcka så är det varmt och soligt ute. Hur underbart är inte det?  Campusbo flyttar ut ur sina kalla och hårda lägenheter för att tillbringa sina eftermiddagar i solen och värmen. Livet leker, eller?

För en student lekar aldrig livet. För två dagar sen tog jag mod till mig och skrev till The span, på facebook så klart. Men det hör egentligen inte till. Hur som helst, frågan löd om han ville hänga med och grilla (med sitt gäng såklart) med mina vänner. Inte för att jag trodde att han skulle dyka upp men man kunde ju alltid hoppas. Det var ju inte precis någon date eller så, utan mest för att bara hänga och chilla. Men han tyckte väl att det var fel eller något. Hur som helst livet går vidare…

Så vad är nästa steg? Jag menar nu har jag sagt mer än hej, skrivit till honom på facebook och ja… Jag har kanske inte fört någon riktig konversation precis, men det är det här med att prata. Han är ju så söt så jag fastnar vid hans leende och sen är det kört.

Men men, heja heja!

Nu tar jag paus från studentlivet och åker hem till mor och far.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback