Idag blev jag av med oskulden!

Kära Läsare!
Det är inte så personligt som det låter, jag lovar. Kanske blir du besviken eller glad!Jag skulle verkligen hoppas på att du blir glad över att det inte är riktigt som det låter. Utan nu handlar det om att jag för första gången i mitt liv har ätit sushi. Jag måste säga att jag är positivt överraskad! Tänka sig att rå fisk kan smaka så bra ändå, men för alla er sushifan måste jag säga att nästa gång blir det något annat!

Till dig som vill veta någon om alla roliga, pinsamma och alldeles underbara möten med The Span så har jag tyvärr inga nyheter. Han är som uppslukad av denna jord, dömd att inte stöta ihop med mig på stan, på bussen eller i biblioteket. Jag vet, jag gråter lika mycket över detta som ni. Men nu är det inte mer än fyra dagar tills nästa gång jag får se en lite skymt av denna gudomliga man* (host) kille. WHAT! FYRA DAGAR?!?! Vet ni hur mycket som kan hända på just fyra dagar?
Eller här ute där jag befinner mig är det kanske mer att under om det ens sker något på fyra dagar.. Men på Campus jag där kan allt hända eller varför inte dra upp hela världen i detta lilla projekt?

Så ja, jag gråter krokodiltårar över detta.. om någon har en lösning skriv gärna den i kommentarer!


Det var allt för denna gång!
TackÅhej lever...pastej! (Ööönej!) xD

Förresten dagens HISS till Mamma Linnéa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback