Killfobi?

Kära läsare!
Någonting har hänt med mig de senaste veckorna, jag kommer aldrig erkänna att jag blivit kär. Faktum är att jag inte har det. Man kan inte bli kär i en helt främande människa, men om jag inte förblir en mes så kanske jag,någongång, vågar ta mod till mig och prata med detta span.
Men eftersom jag lider av någon slags "jag-tycker-om-killen-och-då-kan-jag-inte-prata-med-honom" fobi så kommer det förmodligen inte att inträffa. Haha

Varför jag har sådan tanka innanför pannfästet idaa är för att jag precis kollat på ett program på tven om en tjej som lärde sig komma över sin rädsla.. Väldigt roligt program det där!
Hur som helst, dit kommer nog inte jag iaf.
Vart jag kommer är, idag, till jobbet!

Förresten, kanske att det snart är dags att lägga till denna fantastiska kille på facebook? Eller vad tycker du?
Är det för vågat?

Puss&Kram
Tjejen med en liten killfobi!

Kommentarer
Postat av: Anna Tornkvist

Britta du är en sjukt rolig och härlig person, finns ju ingen som inte gillar dig så om du är rädd för att ditt "span" inte kmr så finns det ju inte en chans i världen ;)

Gå fram o snacka me pojken, va e de värlsta som kan hända lix?! ;)

Visste inte att du bloggade (förräns nu då) läste igenom lite, du skriver jäkligt bra och underhållande får jag säga. Keep up the good work ! O lycka till me snyggingen ! =)

2011-04-08 @ 16:46:03
Postat av: Elin

Klart du ska lägga till honom på facebook, det har jag ju sagt till dig! :) Eller bestäm träff på biblan, you know ;) <3

2011-04-08 @ 16:54:06
Postat av: Henny =)

Jag kan inte mer än hålla med de andra två! Detta kommer bli bra Britta, promise you! :D

och som Anna sa, vad är det värsta som kan hända? Du kommer ju troligtvis inte förlora något på det =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback