Ligga med P3

Kära Läsare,

Det har varit en helg med mycket sol som nu har lämnat oss. Jag vet inte om man kan säga att man uppskattar påsken lika mycket som man gör när man är liten, men ack vad kul jag har haft. Jag är inte säker, men solen har ju gjort sitt om man säger så. Den har målat de svenska kropparna bruna och det har bara sprutat C-vitaminer in i våra hjärnor. Det har det i min  i alla fall.

Jag är ledsen över att behöva säga att innebandyn idag var inställd, jag vet och jag hoppas ni gråter tårar med mig. Men för att lätta upp stämningen så kan jag säga er att jag mötte en väldigt trevlig ung man i helgen. Så ”gråt inga tårar mer för mig”…

Mer detaljer kommer längre fram i veckan! Belive me! Till dess, njut av vädret! Jag menar ni måste ju komma upp i samma färgskala som mig! Haha (inte självgod eller så).

Puss&Kram

Psst… En killkompis tipsade om hans favorit program Ligga med P3, det går mellan 23-24 på vardagarna. Kanske ska man ge det en chans? Eller kanske INTE!! Får se om jag lysasr i veckan och skriver ett litet referat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback