Lugnet efter stormen.

Kära Läsare,

Efter en panikartad kväll där många tankar snurrade runt i mitt huvud, så känns det bättre idag. Det är ju inte ens säkert att han läser det jag skrivit. För honom kanske jag är en droppe i havet eller så läser han men bryr sig inte. Jag är ju ingen jobbig typ bara för att jag skrivit om honom? Hur som helst livet går väl ut på att chansa?

Jag har beslutat mig för att fortsätta skriva om the span. Dagens STORA nyhet är att en god vän till mig ska flytta till sommaren. Det är jättekul för henne men ännu bättre för mig, dels att hon flyttar närmre mig och dels för att hennes nya granne är the span. Så ja, det kommer att spenderas flera timmar i hennes lägenhet till hösten! Haha För de bor nämligen dörr i dörr (man säger nog inte så, men du förstår).

Så jag borde kanske ta tag i mitt liv och börja prata med honom på riktigt, men vad sak jag säga? Hur pratar man med en kille egentligen? Har du några tips, så kommentera gärna. Behöver all hjälp man kan få.

I hopp om att få uppleva fler knasiga och roliga upplevelse som student så stänger jag nu ner datorn för att ge mig ut i Campusvärlden. Haha

Puss&Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback