Spaning på stan..

Spaning på stan.. Eller tillåt mig säga spaning på biblioteket! 
Ja mina vänner, så sant som det står svart på vitt i denna blogg så har det skett spaning på biblioteket idag.
Jag har till och med utbytt några få leende, och Omy God vilken underbart leende!
Mitt eget leende satt kvar på min läppar i timmar efteråt  eller vänta jag sitter fortfarande och ler för mig själv.
Inte nog med att han nu är i min närhet väldigt ofta, utan nu hemsöker denna underbara man (eller nej man kan jag nog inte säga att han är en man men kille) mina drömmar. Shit börjar tro att han är en stalker..  :S haha Nej men skämt och sidor! Något händer?! :O vad? 

Till de läsare som börjar att läsa min blogg och undrar om jag bara skriver om denna makalösa(man) kille, så kommer det ett svar här.
JA!! Just nu är det väldigt mycket om detta span, men jag lovar att det ska skrivas om andra saker med. Så småningom när jag tröttnat på  detta span. :P haha Vilket inte kommer att bli på ett bra tag, hoppas du inte slutar att läsa bara för detta! Det är kul att se att så många läser om en tokig students liv!

Tills vi möts igen, ha ögonen öppna.. Någon kanske spanar in just dig!


Kommentarer
Postat av: Henny =)

Haha, jag tror inte någon av oss blir uttråkade ;) Det är ju underbart att läsa om någon som är alldeles tokkär!!

Och lilla du, det kommer inte att sluta.. Han ska ju bli din! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback