SpanKaos!

Kära läsare,
jag har en bra och en dålig nyhet. Vilken vill du höra först? Eller egentligen är det väl bara en dålig men den är kanske är lite bra med..
Men okej, håll i hatten för det här blir en historia som kommer få dig att dra på läpparna och du som känner mig ja du kommer säkert tänka att det är så himla mig att göra detta.

Efter lång eftertänksamhet och lite grupptryck ifrån mina så kallade vänner, nejdå ni är underbara.
Hur som helst så tog jag tag i mitt liv och la till detta span på facebook, jag menar vi känner ju varandra lite.
Efter en alldeles för kort tid kommer vi på att han faktiskt kunde läsa min logg och det leder ju till att han här med kan läsa min väldigt intressanta blogg. Den tanken som just nådde till dina små grå celler, ja den slog mig med och jag ville bara sjunka genom marken.
Men det får bära eller brista.. Jag menar, inte ska jag väl sluta spana eller blogga? Eller?
Skriv en kommentar så vet jag vad du tycker..

Nu blir det till att vila upp de små grå inför i morgon.

PussÅHej

Kommentarer
Postat av: Henny =)

Du får se det som såhär.. Om han tycker om dig, och läser bloggen, kommer han ju definitivt få det bekräftat att du tycker om honom, och kommer förhoppningsvis visa lite intresse och kontakt med :)

Men om han inte tycker om dig, och läser bloggen, då kommer du nog märka att han liksom "tar lite avstånd" eller vad man säger för att visa att han inte är intresserad..

Så det kan ju bara vara bra om han läser, för då kanske allting klarnar lite bättre :)

Men jag förstår verkligen att du fick en klump i magen där, det hade jag med fått!! :P

Postat av: Alek

Ååååh, britta din lilla klant! Jag tänkte ju sagt det i söndags, men så kom något annat emellan!

2011-04-12 @ 09:05:24
URL: http://hejklassiker.blogg.se/
Postat av: Linnea (trullebulle)

Kommer gå jättebra!! :) Du får se det såhär: det gick ju trots allt bra för Bridget Jones!

2011-04-12 @ 11:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback