"idag har jag gjort.. inlägg"

Kära läsare,

Det har blivit dåligt med inlägg på senaste tiden och jag kan egentligen inte skylla på att jag inte har något att skriva om. För det händer saker hela tiden. Framför allt spenderas det nu timmar åt att fånga mod. Mod till att bevisa att man duger som man är, vilket inte alltid är lätt.

Efter att ha jobbat i sex veckor och en efterlängtad semester (där jag skulle studera svenskgrammatik) blev inte så mycket till semester, en så där 30 timmar extra på jobbet blir det istället. Självklart ligger grammatikboken på bänken bredvid och blir läst (tror det eller ej men så r det faktiskt). Om det är grammatiken eller jobbet som gör att jag känner mig som en björn, som precis blivit väckt ur idet, vet jag inte. Eller kanske det är för att jag börjar bli gammal? Men jobbigt är det. Har absolut ingen ork till något, framför allt inte till någon träning.

Hur som helst, istället för att be en människa att tycka synd om mig så ber jag tydligen alla mina läsare att göra det. Tillskillnad ifrån alla mina andra inlägg så är det här ett väldigt vanligt och tråkigt ”idag har jag gjort..- inlägg”. Jag ber om ursäkt!

Om en vecka blir det mer bloggande, då är jag nämligen tillbaka till mitt underbara studentliv. Vi hörs då!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Britta!! Vi ska tagga varandra till träning! Heja, heja! Träna, träna!

2011-08-10 @ 22:09:27
Postat av: Helene

Vi ses snart! Snart, snart, snart! :)

2011-08-10 @ 23:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback