I'm back on track!

Kära läsare,

Det är med ett leende på läpparna som jag kan meddela att I’m back on track! Även om jag just nu sitter helt ensam i ”min” lägenhet (ursäkta Elin, men du är ju inte här) så är det ändå skönt att vara tillbaka. Bilen igår var mer än full med alla mina saker, det mesta var gamla saker så tro nu inte att jag är någon shoppoholic! Eftersom jag är en (relativt) seriös tjej så har jag redan uppnått allt en student ska göra. Eller? Jag han inte mer än öppna mina ögon idag på morgonen fören jag satt på min cykel på väg till biblioteket för att studera underbar grammatik. Jag har även städat köket i lägenheten (behövligt, eftersom jag invaderade hela köket med mina grejer igår). Men för att gå tillbaka till att bli en lat student så sitter jag nu framför både datorn och tv:en för att överväga om jag ska göra mig några pannkakor eller om jag ska svälta?! Det blir nog pannkakor trotsallt!

Om jag tog hand om mina saker lite bättre än vad jag gör så hade jag nu tagit ett kort och lagt upp på bloggen för att visa er mina nya sambosar. Haha! Skönheten och Odjuret heter dem! Men bilder kommer senare.

Och för att upplysa er om ännu en ny grej i mitt liv, så har jag fått en ny granne. Tillskillnad ifrån den andra som var väldigt ”sexuellt högljud” så är den här grannen mer högljud med sina högtalare! Tack för det!

Puss&Hej!

Psst. 6 dagar kvar till kick offen! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback