Vem vill ha nummer 20??

Kära Läsare,

Jag är tillbaka!! Nu ska det banne mig bli lite inlägg! Efter en vecka med fest och skoj, jag pratar förstås om kick-off veckan så är mår man som man förtjänar! Ångvälten står fortfarande på min kropp. Behöver jag säga hur jag mår då? Men veckan slutade på ett mycket bra sätt! Manligt besök tackar man ju inte nej till.

Efter en vecka med blod, svett och tårar är jag nu tillbaka i mitt underbara studentliv. Så fort mitt ben är bra så startar träningen och förhoppningsvis innebandyn. J Saknar!  För att uppdatera er läsare lite så har jag nu en inneboende på mitt rum, min bästa vän! Underbart!

Puss&Kram

Psst… Borde inte 20 bli mitt turnummer?


Kommentarer
Postat av: Henny :)

Åhå, lite man tackar man ju inte nej till ;) haha

Postat av: Helene

Det är nog ditt lyckonummer ;)

2011-08-29 @ 19:09:06
Postat av: debbie

joo, blod, det var det gott om.. ;)

2011-09-04 @ 23:10:41
URL: http://debbieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback