Det är inte min passion.

Kära läsare,

Vissa kallar det lov, andra för ledighet. Jag håller inte med någon av dessa allternativen. Det är förstås, om inte lov innebär att man jobbar?! Hur som helst, just nu jobbar jag i affären hemma hos mina föräldrar, som för övrigt varit mitt sommarjobb i 9 år. Det är ett helt okej jobb, när man har kunder. På två dagar har jag nu haft sex kunder, sammanlagt! Eh, ja det är en aning segt. Och som inte det räckte så cyklar jag till jobbet. Jaha, tänker du. ”Ingen big deal!” Om det inte regnar, vilket det har gjort nu och som pricken över i:et så blåser det motvind! Inte rättvist! Men det är inte så många dagar kvar. Heja heja!

Puss&kram

Psst... Ikväll ger jag Happy Ending en chans. Vi får se villken plasts den får på min tycka-om-lista!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback