Det är över, men jag är lycklig!

Kära läsare,

Julen är över. Mamma har stressat klart. Pappa har slutat klaga på att allt kostade för mycket. Släkten har ställt tusen frågor och tomten tappade skägget. Just så här var det kanske inte i min familj men det är säker många som känner igen sig. Jag spenderade min jul med nära och kära, förutom att tomten kom en aning sent men jag fick i alla fall det jag önskat mig och lite till. Den bästa paketen har jag inte fått än (*viskar* ett par inlines). Lycklig, för jag har ju bara önskat mig det i 12 år utan att få några!

Idag är den ännu en släktmiddag och sen bär det av till hjärtats stad för hemvändarkväll. Det kommer bli så roligt att träffa alla.

Puss&Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback