En ny väg att gå!

Kära läsare,
Så vad ska man säga? Det här är en vecka som gjort att jag börjat inse att det är dags att ta tag i mitt liv. Och som vanligt innebär det att turen är på min sida...NOT! Veckan börjar med halsont ocn och slutar med att jag nu går på penicillin, tur är väl det. Jag har även tagit tag i mina studeier så nu ska jag banne mig fixa dessa sista poäng. Igår blev jag även inval i Pedals styrelse, vilket innebär att det nu är jag (och Petrus på ett litet hörn) som står för Pedals festande! :D Hela veckan avslutas med att jag åker hem till landet för att bli frisk! Det funkar, sakta men säkert.

Det får bli en liten snabb uppdatering i mitt mycket händelserika liv (livet för mycket ibland kanske).

Puss&Kram

Pssst... "Ju större kvinna detso mer finns det att älska." Ur Vingar avglas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback