I´m driving home for christmas

Kära läsare,

Redan mot Smålands djupaste skogar en trevlig trip. Om man inte vetat att det var vatten i hela bilen (eftersom mina fiskar skulle med hem), plusgrader utanför (även om den vita snön täckte marken) och att det inte var julafton (även om det kändes så). Ja då skulle man kunna tro att just den scenen var tagen ur en film. Men nu är ju inte allt som i en film..

Igår hade jag och Anna en lite ”julavslutning”. Och med det menar jag att vi gjorde kladdkaka och käkade glass och sedan var vi på bio. Väl på bion så började jag fundera på om Anna satte in glassen i frysen igen och när jag kom hem sp kollade jag på bordet men där stod ingen glass. Bra Anna tänkte jag! … tills idag på frukosten när jag skulle ta ut smöret ur kylskåpet så vad stod där om inte glassen! Hm, ja den tjejen behöver lov!  Haha

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback