Jag fångar honom omedvetet!

Kära läsare,

Jag vet inte om jag är helt ute och cyklar när jag skriver det här, men jag skriver av egna erfarenheter. Även om just den listan är ganska kort med referenser så har jag en hel del erfarenhet. Hur gör man egentligen för att fånga killen man vill ha? Jag vill att du ska ha inlägget jag skrev igår i bakhuvudet (ansträng dig inte för mycket men inte heller för lite). Jag vet inte, men jag är nästan säker på att det inte bara är jag som gör allt det här. Och faktum är att man gör det automatiskt, är inte kroppen helt fantastisk som hjälper en med det? Så läs och begrunda:

  • Börjar med att få ögonkontakt och le. Om han ler tillbaka så är han helt klart intresserad (dock inte helt såld på dig men du har verkligen en chans). Gå fram och prata med honom. Allt snack är gott-snack!
  • Börja flirta.  Fråga vad han gillar. Le mot honom och försök få ögonkontakt. Oftast( jag är sådan i alla fall) så börjar man automatiskt söka efter närkontakt. Det kan vara genom beröring genom att snudda vid hans arm eller liknande.
  • Försök att hitta på saker att göra med era kompisgäng. Var tydlig med att få honom att förstå att det inte är någon date, även om du skulle vilja att det var det.
  • Va inte blyg. Berätta någon personligt som gör att han litar på dig.
  • Försökt inte dölja din kropp när du är med honom. Killar gillar tjejer som gillar sig själva.
  • Bli vän med hans vänner.
  • Var inte rädd för att kyssa honom men se till att han tar sitt steg i kyssen.
  • Säg inte rakt ut att han är den enda du vill ha, spela lite svår fångad och säg att det vore kul att hitta på något tillsammans.
  • Dela med dig av dina intressen, musik osv.
  • Se snygg ut, men inte tillgjord. VIKTIGT!
  • Ändra inte på dig själv för att få vara med honom. För då är han inte värd dig.

Jag önskar dig lycka till! Men som sagt, ha förra inlägget i bakhuvudet. Grodan är inte värd att lägga ner energi på. Ta istället prinsen.

Puss&Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback