Jag sexstrejkar!?

Kära läsare,

För tillfället så känns det som att jag är en maskin. Jag går upp ur sängen, går till skolan, går hem och äter, går till biblioteket och sen går jag hem och lägger mig.  Kul liv?! Nja, men jag hoppas på att tentan som ska skrivas på lördag blir en aning lättare av att jag beter mig som en robot. Håll tummarna!

Men som sagt all tid går till att lära mig litteraturhistoria. Men mellan varven så får man hitta på lite roliga saker. Idag var det att gör ett test på Ne.se om vilken figur man va. Jag böev Lysistrate. Sexstrejkande brud som gillar att ta saker i egna händer. Hm, jag vet inte om det stämmer till punkt och prickar. Eller?

 

Hur som helst, någon sexstrej lovar jag er att det inte ska bli.

Puss&Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback