Naket, kärlek & Svek. Det gångna året är ett minne blek(t)

Kära läsare,

Så vad har egentligen hänt under 2011. En snabb resumé till den som är intresserad av vad en galen student har hittat på:

-          Firat nyår uppe i Idre. Verkligen något jag rekommenderar.

-          Alkårsfestivalen. Sjukt kul!

-          Hittat mig ett span. Blivit brutalt dissad av spanet (som ENBART VA ETT SPAN).

-          Skrivit världens kärleksförklaring (vilket jag inte ångrar att jag gjorde).

-          Min bror har tagit studenten.

-          Rihanna i Stockholm med Anna och Therése. (Ja, vi fick se henne sjunga!)

-          Gått sjömärket. (Hm, inga kommentarer) Man dricker, dricker och dricker lite till.

-          Fyllt 20 år.

-          Fixat tre balfrisyrer. Varit på Studenten i Sävsjö!

-          Varit på innebandyns årsfest!

-          Legat däckad vid Sivansdammen (inga kommentarer där heller.)

-          Fått en kombo.

-          Skaffat fiskar. Begravt fiskar. Skaffat nya fiskar.

-          Hattfest som spårade och slutade med att någon däckade, någon spydde och jag stukade min tå.

-          Kick-off 2011. Det roligaste jag varit med om på länge!

-          Socialt utskott i Pedal. Socialt ansvarig i Pedal.

-          Crawlet som ingen kommer ihåg men som va ”herrans så trevligt”, för att citera Ordföraren.

-          Skrivit massor av tentor.

-          KAOS-sittningen.

-          Filmmys.

-          Underbara träningspass.

-          Sprungit 1 mil. *STOLT*

-          Blivit skadad (väntar svar på röntgenbilderna).

-          Första maj doppet.

-          Nakendoppet!

Självklart en sjukt massa mer, men tror du jag kommer ihåg allt!? HAHA!

Men nu nya knackar det nya året på dörren och jag är en av dem som skrivit nyårslöften. Jag menar jag är ju inte mer än mänsklig, jag har också brister. Mer än vad jag egentligen vill se tror jag.

1. Låt inte dina vänner välja dem utan du väljer vilka som är dina riktiga vänner. Jag har varit med om alldeles för många misstag. Det ska minskas det här året.

2. Låt ingen kille få dig att styra ditt liv, styr deras eller varför inte dela lika? Jag säger inte att jag ska avstå killar (kärlek) men va försiktig. Det händer allt för ofta att man traskar ner i träsket och inte kommer upp.

3. Rumpan ska bort! JA, nu menar jag det verkligen. Så fort jag är tillbaka så blir det hårdträning för att eventuellt (eventuellt) börja spela innebandy igen. Jag håller tummarna för att min läkare kan säga att han inte såg något på mina röntgenbilder. Då är det fritt fram!

Lycka till med dina löften. Dela gärna med dig vad du har för några, vi hjälps åt så du/vi klarar det!

Gott nytt år!

Puss&Kram

Pssst… Tack för att du varit en trogen läsare och följt med mig under ett milt sagt helt galet år! Och jag hoppas innerligen på att det kommande året kommer att bli lika galet om inte ännu mer!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback