Saker jag ångrar..

Kära läsare,

Ibland gör jag saker som jag ångrar, ibland inte. Ibland vill jag bara ta tillbaka det, ibland är jag stolt över mig själv som vågar göra vad hjärtat säger. Jag är nog, hm vad säger man… Mänsklig?

Ja, mänsklig är nog det rätta ordet. Efter helgen kan jag nog lägga till odödlig! Efter ett crawl med Pedals styrelse så kan jag säga att inte många ord låg rätt i min mun, om det nu fanns några ord.. HAHA! Hur som helst var det en helt galen kväll med en hel del alkohol och knasiga sms. Ett och ett annat fall, vilket känns i kroppen idag!

Så snälla vänner, välj vem du är. Jag är på väg att finna mitt riktiga jag. Om jag har hittat det? Nej, men jag jobbar på det!

Puss&kram

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback