Det förflutna hinner i kapp mig.

Kära läsare,

Att komma ”hem” gör att det förflutna gör sig påmint. Har du någonsin ångrat en händelse så mycket att du nästan skulle kunna göra vad som helst för att få det ogjort? Om du har det så vet du hur jag känner mig just nu. Det känns precis som att det sitter ett litet djur i mitt hjärta och tar en liten bit varje dag, i hopp om att hatet och ångern ska försvinna. Men den gör aldrig det.  Ibland tänker jag att hela händelsen var mitt fel och kanske var den det med, men skulle verkligen jag bli skadad mest då?  Hur som helst så hoppas jag att du inte har något monster i ditt hjärta. För det vore en skam för dina medmänniskor, för du är helt perfekt som du är.

Nog om tråkigheter och förflutet!

Imorgon springer det runt folk i små vita hattar och skriker ”…för vi har tagit studenten fy fan va vi är bra…” Imorgon är det nämligen utsläpp i mitt hjärtas stad och alla kommer att ha ett leende på läpparna.  Även jag!

Puss&Kram

 

Psst… Idag vill jag hissa en kille som hjälpte mig att plocka upp min brödpåse som jag tappade utanför mataffären. Tänka sig att det finns omtänksamma människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback