Hur ska man reagera egentligen?

Kära läsare,

Ibland känns det som om hela världen rasar samman. Kanske beror det på att sommaren har kommit fortare än vad jag trodde, jag lämnade Campus bakom mig i söndags. Så nu sitter jag långt ute på landet, vilket gör att tankarna har ännu mer tid att tänkas igenom och analyseras.

I lördags såg jag att the Span hade tagit bort mig som vän på facebook, reaktionen på det här kan vara olika. Någon hade säkert börjat gråta. Någon hade säkert blivit arg. Min reaktion kom i ett gapskratt! Trodde han fattade att det inte var något jätteseriöst men jag antar att han måste ha tagit det här ganska hårt. Jag har vetat hela tiden att det aldrig skulle bli något mellan oss, därav att han var ett span. Så kära läsare, man kan säga att nu lägger vi The Span bakom oss (mig) och fokuserar på en sommar som singel!  Men jag menar, stackas pojk. Ta bort mig från facebook?!? HAHAHAHAHA!

Hur som helst så lever mitt tokiga liv vidare även om det både är sommar och utan span. Jag menar det är ju inte så svårt att skaffa ett nytt!  Eller?

Men eftersom jag är hemma på landet nu så kan jag lika gärna börja agera som en ”bonnatös”. Jag hoppas att det händer något intressant som jag kan skriva om snart. Nu kallar rabarbersaften!

Puss&Kram

Psst… Tack för ett helt underbart år på Campus! Love it!


Kommentarer
Postat av: sara

Britta! när vi kommer tillbaka på campus ska vi flörta som aldrig förr. Singel is the shit! <3

Postat av: "anna"

de flesta både killar och tjejer skulle nog bli avskräckta, tyvärr, I know I would be!

bättre lycka nästa gång!

2011-06-17 @ 20:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback