Alla känner alla?!

(Ja, stämmer inte dagens rubrik med detta inlägget så söker jag en ny rubrik.)

Livet på Campus fortsätter att rulla på, trotts gårdagens tråkigheter, men jag har ju bara mig själv att skylla.
Jag menar inte kan man ligga under täcket hela livet för en kass tenta? haha Det vore ju förfärligt om det vore så.

Som student på Campus så gör man allt för att pluggandet ska bli lite roligare än vad det är.
Så idag höjer vi stunden med plugg med en låda vin, våfflor och underbart goa klasskamrater, det komemr bli helt awesome!!

Hur som helst, till titeln! En kompis till mig frågade igår lite om detta omtalade Span, och ja Span med stort S! Haha
Eftersom han inte är mer än något span så tänkte jag att det inte är så mycket att hålla på. Så jag talade om hans namn och hon tyckte att hon kanske visste vem det var. Kan vara så att hon är ifrån samma håla som honom.
Nu ringde hon ( det blir en liten samtalskonversation):
Hon: Men du, klart jag kände igen hans namn.
Jag: Vadå?
Hon: Han går ju i min mattekurs!
Jag: *tyst* ( utbryter i fnitter)

Klart, alla känner alla. Och jag har hört någonstans ifrån, rätta mig om jag har fel, men att varje människa känner 1000 andra människor som i sin tur känner 1000 andra människor. Så det är kanske inte så konstigt om alla känenr alla. Men jag har en stark känsla av att detta span itne kommer att vara ett hemligt span så länge till.. haha!

Aja, en kort liten uppdatering av Campuslivet!
Ha det bra och ta det lugnt med vinet... eller jag menar livet!

Kommentarer
Postat av: en vän

hahahhaha, tycker det var jättekul faktiskt :P

2011-03-30 @ 17:05:16
Postat av: Alek

Postat av: Alek

Förlåt, råkade trycka enter innan jag skrivit. Tycker det här var väldigt roligt faktiskt, ser fram emot den spännande fortsättningen!



Ska ta det lugnt med vinet men inte med livet!

2011-03-30 @ 22:00:03
URL: http://hejklassiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback