Campus, stället som aldrig sover.

Uppföljning av gårdagens vindrickande slutade med dans på studentpuben.
När du känner känslan av glädje som sprutar i dina fingertoppar, visst är man lycklig då?
Denna känsla av lycka sprudlade i mina fingertoppar igår.
När man är med sina vänner, dansar till bra musik och dessutom som pricken över i:et så hade jag ögonkontakt med det såkallade spanet (som för övrigt inte är så himla hemligt längre).

Det var inte på så vis att det händer något, utan vi byte några helfula dans moves och några leende! Och ungefär vid det där leendet så smälte jag. :P haha
Ja gud ja, vilken kväll!
Nu är det bara att rigga upp för morgondagen som jag hoppas blir en toppen kväll. Så svaret på din fråga nu. Sover aldrig studenterna på campus? Eller.. Har ni inget liv? Svaret blir som så här, sova kan man göra när man blir äldre och nej jag antar att vi inte har något liv.. Haha men det är ett sjukt roligt och underbart "icke-liv".

Nu har jag dressat om för att snart inta min position på Air/core. Man får inte glömma träningen! :)

PussÅHej

Kommentarer
Postat av: Alek

Akta levern!



/Tant Alek.

Postat av: Henny :)

Åhh, jag blir så lycklig när jag läser om nykära Britta! ;) haha. LYCKA TILL och se till att han blir din :D

2011-04-01 @ 09:16:00
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback