Känslan av att vara kändis!

Trogna läsare,
nu ska ni få höra på något kul, som defentivit inte händer ute på landet!
På förmiddagen idag ringde ringklockan i min lägenhet! När jg öppnade dörren står det en postgubbe med mitt efterlängtande paket! GAAAAH!
Inte nog med att jag bara fick mitt paket, jag skulle skriva under på en sådan där elektronisk skrivundermojäng!
Det mina vänenr var inte det lättaste, helt plötsligt var jag tillbaka till åldern då man började skriva.
Gud, vilken underskrift tänkte jag. Hur som helst, jag stängde dörren och öppnade paketet med små glädjeskutt!
Mina GULA och SVART converse från USA hade kommit! Tack Johanna! :D:D

Har haft dom på mig sen jag öppnade paketet och ska snart ut och inviga de i det underbara vår vädret!

Skepp&Hooj!

Psst! Skickar en tanke till min underbara vän Alek som fyller år idag! :D

Kommentarer
Postat av: J

Weehoo! :D Vilka använde du först? De gula eller svarta? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback