Trognaläsare och nytt span!

Trogna läsare,
Jag har äntilgen fallit tillbaka till bloggandets beroende, eller har jag verkligen det?
Man kan ju hoppas att det håller i sig denna gång. Jag menar ett studentliv på Universitet
finns det lite mer att skriva om än gymnasiet.

De senaste veckorna har jag, som säker många andra tjejer, hittat mig ett litet span!
Inget jätteseriöst span, men ett span. Du som inte vet hur man bete sig när man har ett span så kommer det här lite
punkter om hur man gör:
1.) Man kollar upp denna person på Facebook.
2.) När man ser spanet så går man omvägar för att inte stöta ihop med den, men samtidigt måste du gå så du kan små spana lite..
3.) Du pratar om honom och gör allt för att springa in i honom eller åtminstonde få honom att inse att du finns!!

Hur som helst så har jag fått det bekräftat att han vet att jag finns! :) Glädjeskutt!
I lördags skedde denna underbara konversation, han undrade till och med var jag varit (vi spelar innebandy ihop).
Haha ÖVERLYCKLIG!

Så för alla som vill veta så är första målet,att få honom att inse att jag finns, avklarat!

Fortsätt läs så får du veta mer av alla galna saker som sker på Campus!

Och har du tur, så kan du får gå hem i någon annas skor! Mer om detta i något annat inlägg! :P

SkeppÅhojj!

Kommentarer
Postat av: Henny =)

Åhh, lilla Britta! Vi måste ses snart =) Saknar ju engelskalektionerna!

Hoppas du trivs i Växjö och att det går bra med ragget ;) haha! Puss på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback