Befriad från både det ena och det andra

Kära läsare,

Studentlivet börjar gå mot sitt slut och det är dags för hjärncellerna att vila upp sig ifrån både alkoholen och skoluppgifter. Men självklart kommer jag inte ha något uppehåll på min blogg, det kommer flyta på som vanligt. Jag menar, mitt liv kommer ju inte stå stilla precis.

Under de senaste veckorna har jag funderat lite på det här med spanet och jag har kommit fram till att det kommer bli svårt att spana under sommarlovet. Så jag befriar här med the Span ifrån att bli spanad på under sommaren. Det finns ju fler ögongodis än bara en kille.

I helgen som varit så har kick-off gruppen till hösten (vilket inkluderar mig) haft en ”lära-känna-dag”. Det var mycket trevligt och sjukt roligt. Mellanfesten var hos mig och jag kan ju säga att jag torkade mitt golv tre gånger dagen efter för att få bort allt klabb, men nu är det rent.

Även balen i mitt hjärtas stad var i helgen och jag gjorde två frisyrer. Måste säga att jag blev väldigt nöjd och att alla var sjukt snygga. Man blev ju lite avundsjuk, vi hade så himla kul på balen.                                                                                                                                                                                         Veckan som kommer blir det studenten för hela slanten, min lillebror tar studenten och hela huset har hjälpt till att fixa inför denna dag. Så nu hoppas jag på att det är fint väder och att allt blir lyckat.

Puss&Kram

Psst… Jag fick tips ifrån en tjejkompis. Har man ingen kondom kan man ju ta paraplyfodralet. Hahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback