Hiss eller diss?

Kära Läsare,

jag har egentligen massa att skriva om men min hjärna blockeras av alla dessa pojkar.  Helgen har spenderats i mitt hjärtas stad, kanske är det just det som gör att tankarna far runt alldeles förvirrande i min lilla hjärna. Att manen i mitt liv finns är ingen tvekan om, men att han inte har sett mig är ganska solklart.

Hans smak för tjejer är det inget fel på, då tjejen han har valt just nu är en kopia av just mig. I början trodde jag att jag inbillade mig men efter att ha träffat henne i helgen och upptäckt att vi hade ”likadan” klädstil så insåg jag att han har valt en kopia av mig. För dig som undrar så känns det inget vidare då jag har honom värmt om hjärtat. Men jag antar att man inte kan få allt.

Påtal om att få allt, min tjejkompis blev rejält dissad igår. Det här är en diss som tar de flesta dissarna. Det var nämligen hans ex som kom fram till henne och armbågade henne i magen och sa en spydig kommentar.  Min kompis höll på att flyga i taket, att han sen satt och myste med henne hela kvällen är också en svinig diss.

Vilket är det värsta sättet du blivit dissad på? Skriv och berätta.

Puss&Kram

Pssst… Självklart måste jag nämna Sveriges insatts i Eurovision! Behöver jag säga mer än AWESOME!


Kommentarer
Postat av: kangaruuu

you're welcome back! hoppas du inte glömde hälsa till din lilla familj! :D

2011-05-15 @ 23:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback