Jag vet att du vet och du vet att jag vet . Men vad vet vi?

Kära läsare,

bära eller brista. Flippa eller floppa. Gå eller falla omkull. Kärt barn har många namn och ja, vad vore jag om inte en expert på det bristande, floppande och fallande bitarna i en människas liv?  Det har nämligen hänt. Det som jag inte trodde skulle hända har hänt och jag vet inte men jag kände inte att det blev pinsamt utan en mer galen känsla spirade genom min kropp. Eftersom en av mina läsare är The Span så går inget/ingen säker. Efter att ha fått fakta ifrån en säker men inte allt för nykter källa så vet jag nu att han har läst min blogg och uppfattat att det är han om är den ”utvalde”. Jag kan garantera dig att det inte är något negativt. Att vara någons Span innebär att man har ett extra öga för just den personen, man vill vara i hans/hennes närhet men ändå inte för nära, man vill att den ska veta att man finns men ändå inte göra för mycket väsen av sig.

Då spanet tycker det är konstigt att jag blir varm i kroppen av att se honom och hans underbara leende utan att känna honom tycker jag är konstigt. Det är lite det som är grejen, men eftersom jag mer än gärna lära känna honom så kommer jag i framtiden att i mitt lilla psst berätta något om min själv. Självklart kommer jag att hälsa på dig och prata med dig. Allt för att du ska inse (inte för att vara självgod) att jag är en fantastik tjej. Jag vet att du läser och vem vet, kanske lämnar du en kommentar med något jag borde veta om dig.Eller stanna upp och prata med mig. Vem vet?

Puss&Kram

Psst… Något om mig själv nr 1: mitt favorit godis är hallonlakrisskalle.

 

 


Kommentarer
Postat av: Alek

Förlåt! Jag vet att du nu blev besviken när du såg att det var lilla Alek som kommenterat, och ingen annan. Men, jag måste faktiskt få säga en sak.



Du har ju världens godaste godissmak!

Postat av: Helene

Hej, jag vet att jag är ditt span.. och okej jag kan komma fram och prata med dig på lördag, för att du tjatar ;) haha

2011-05-19 @ 18:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback