Känslor, Campus och Alkohol

Kära läsare,

Hur galet studentlivet än kan vara så är det ändå ganska skönt att komma hem och vila upp sig. Det är ju inte för inte som man är seg i hela kroppen och ögonlocken hänger nere vid knäskålarna. Att komma till Campus och fylla på batterierna (bokstavligen talat) gör att varje själ blir lycklig. Någon gammal man sa en gång (eller om det var en kvinna) att man lär sig något nytt varje dag. Så vad har jag egentligen lärt mig i helgen?

- Snack går fortare än vad man kan tro och ibland vet jag inte om det är jättebra. Men som uppföljare till förra inlägget så överlevde jag the spans kompis blickar och råkade istället befinna mig på samma plats som han hela tiden. (Det var inte meningen.)

-Alkohol framhäver känslor, hade en väldigt intressant konversation med en som tillhör det som står mellan det förflutna och det nya. Jag vet inte riktigt vad vi känner eller står.

-Overallen, som är OBLIGATORISK för studenter som är något, har blivit använd och är älskad.

Nu laddar jag upp batterierna inför nästa galna helg och jag lovar att jag banne mig ska gå fram och hälsa på The Span då.

Puss&Kram

 

Pssst… Jag älskar att spela innebandy med mitt underbara damlag där jag var kapten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback