Lyckan kommer, lyckan går!

Kära läsare,

Nu har jag suttit och tittat på när ”blankslaget” på datorn blicka så där irriterande som bara det kan. Jag har egentligen massa tankar jag skulle kunna skriva ner, men vem vill veta allt som rör sig i min hjärna? Dessutom kan det bli fel om jag skriver ner allt här… Därför beslutar jag mig för att skriva om något annat.  Jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden, bara ett år eller två. Då allt var underbart. Jag var långt ifrån det stormande havet som jag idag är drottning över. Jag behövde inte bära den tunga väskan med alla mina misstag i som idag väger mer än vad jag orkar bära.  Jag ska inte säga att jag klagar på mitt liv, men det hade varit skönt att sticka iväg och komma tillbaka när allt är fixat. När alla brustna hjärtan är läkta och inte bara bär plåster. Då skulle min hjärna vara blank och redo att börja om på noll. Framför allt skulle det bara finnas en av mig och inte en hel drös av hemska kopior som plågar mitt liv.

Det är så logiskt alla fattar utom du!

Puss&Kram

Psst 1… Jag har lärt mig ett nytt ord idag. Sombo= Sommarbo!

Psst 2… Jag älskar allt som har färg. Skor, klockor, kläder… Ju mer färg desto bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback