Manligt med näsblod?

Kära läsare,

Det har hänt igen! Klantiga jag gör alla vardagsmissar som en människa kan göra. Innan jag lämnar mitt hus går jag igenom min personlig ”har-jag-med-mig-allt” lista. Den listan innefattar:

-          Nycklar!!! ( Vilket oftast, efter att ha glömt dem ett antal gånger, ligger i min jackficka.

Jobbigt nu när det är varmt då man hoppar att ta med sig jackan.

-          Plånbok.( inte hela världen om den skulle glömmas, jag menar vem kan inte flirta in sig på bussen!?

-          Matlåda (väldigt viktigt när man är på VFU, det finns dock en så kallad matsal i de moderna skolorna.)

-          Alla tjejgrejer som ska med! (där innefattar allt ifrån läppglans till hörlurar till mobilen.)

Det är kanske inte hela världen om man skulle ta och glömma att ha med sig något av dessa saker! Jag menar det löser sig ju alltid, eller?

Då saknaden av att vara på Campus blev väldigt stor efter helgen så åkte jag dit efter ”jobbet” i måndags. Kanske mest för att vara på Kick-Off intervju, men även för att spana och njuta av utsikten!  Självklart blev det en timme av min favoritsport innebandy och till råga på allt med mitt favoritspan inkluderat i mitt lag! Jag kan inte säga annat än awesome! Dock lite synd om spanet då han råkade ut för näsblod under ett hektiskt anfall, då han sa att han var överansträngd (träning). Jag menar, är det för att han tränat för mycket så är det bara att tacka och ta emot.  Ingen säger nej till en vältränad snygging! Men manligt med näsblod vet jag inte. Vad tycker du?

Nej mina vänner, nu beger jag mig ut och njuter av det vackra vädret som fortfarande håller i sig!

Puss&Kram

Psst. Ta det lugnt på fredag!( fredagen den 13) (Dödsdömd!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback