Student på vift i kundvagn

Kära Läsare,

Som student tar man till vara på varje fest. Man går dit med ett leende och kommer hem med ett leende. Har du någon gång tagit situationen som den kommer? Man orkar inte lägga ner en hel dag på sitt utseende eller att välja kläder. Som student är det overall som gäller! Behöver jag säga att jag och min käre vän var oerhört vackra i våra orangea overaller.

I overaller och på väg till förfest hittade vi en kundvagn som vi självklart tog väl hand om. Om du såg två tokiga typer på Campus så var det troligtvis INTE vi. Jag menar vi gör aldrig något tokigt. Eller?

Igår var det även spaningsdags, om ni hajar vinken?! Jodå, klart att den underbara (nästan) manen var ute på studentpuben och jag var inte sent efter med att börja spana. Mesig som jag är så vågade jag itne hälsa när han stod och pratade med en annan tjej. Och helt ärligt så såg han ut att tycka det var jobbigt att jag såg han snacka med en annan tjej. Men men, önsketänkande kanske. När jag var ute för att ta lite luft så kom han fram och sa hej och frågade hur läget va. GAAH! Kom på mig själv med att jag kanske skulle sluta le. Det var en kort men intensiv konversation.

Efter dagens 1:a majdopp (helt underbart) kunde inget stoppa mig. Tog tag i mitt liv och slängde iväg ett chattmedelande till ”the span” och tänka sig att jag fick svar. Trevligt! Nu börjar modet komma till mig, synd bara att jag ska iväg på praktik nu så det kommer inte att vara så mycket tid att hinna spana. Men den som lever får se, snart är det ju Allkårs vecka, där kan allt hända! Har jag hört! Haha

Puss&Kram

Pssst. Som svar på kommentaren till Bh inlägget. Varför skaffa snygga underkläder när de ändå åker av?


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Varför skaffa snygga underkläder när de ändå åker av?"



bjud hem "the span" och släng av dig dina fula underkläder då och har lite happy time! ;) Kinky britta haha

2011-05-02 @ 15:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback