Give me time!


Kära läsare,
Jag önskar att jag hade mer tid. Om jag fick mer tid så skulle jag hinna med allt jag måste göra, eller så skulle jag bara göra ännu mer saker. Vad är det med mig och aldrig ta tag i mitt liv? är det för att jag vet att allt kan vara så mycket värre? Eller vad är egentligen problemet? Vill jag inte?
Hur som helst så var det där en parantes i mitt händelserika liv, dock inte tråkiga.

Dagen idag börjar med att halsen inte är som den ska...Hm,sängliggandes! Tills jag upptäcker att v börjar ny kurs, med ny lärare! TA TAG I DITT LIV!!!
Jag avslutar dagen, eller så gjorde jag inte det utan bara pausar med ett möte med Pedals-socialautskott!

Puss&Kram

Psst.. Visste du att man på gotland kallar pojkar för SORK! Varför? Kanske för att de inte ser det man gör, alltid är leriga och allmänt dryga! Men i flickors ögon är de HUR SÖTA OCH GULLIGA SOM HELST! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback