Jag älskar att jag hatar att jag älskar!?

Kära läsare,

Hatkärlek? Du förstår säkert vilken känsla det är jag vill få fram. ”Jag älskar att jag hatar att jag älskar.” Lite så har tankarna gått i helgen. Hatkärlek till brysselkål, jag äter det men jag skulle inte köpa och äta det själv. Hon har hatkärlek till en kille, han är ett svin men hon förlåter. Hatkärlek till välstekta bacon, man vill ha de knapriga men så blir de svarta… Okej, det sista var ett dåligt exempel. Men du förstår säkert vad jag menar?

Helgen har bjudit på många underbara stunder. Thanksgiving var så mycket bättre än vad jag någonsin skulle kunna önska. Kärleken flödade, maten uppskattades och alkoholen rann ner i strupen. Ja, nästan lite för bra kanske. Det slutar med att jag och Anna dagen efter var tvungen att besöka vattentornet och skrika av oss. GAAAAH!  Det behövde komma ut!

Tack alla underbara människor som gjorde den här helgen till en minnesvärd helg!

Puss&Kram

Pssst.. Håkan Hellström- Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback