Rihanna!

Kära läsare,

Lärare som man är (eller håller på att bli) så har man nu höstlov, även om nästan hela veckan har gått. Det här höstlovet kan vara ett av de bästa jag haft, behöver jag säga mer än Rihanna i Stockholm? Det behöver jag säkert inte men jag berättar ändå.

Det är med en viss nervositet i kroppen om att konserten kanske ställs in som vi rullar upp mot Stockholm. Med vi så menar jag det gamla gänget som bodde med mig i Sävsjö. Eftersom du skulle tröttna på att läsa om jag skulle skriva ner allt som hände så tänker jag bara kommenterar Rihannas framträdande… Helt underbart-jäkla-sjukt-bra var det. Den tjejen kan både dansa, sjunga och showa!  Eftersom vi nu (med typ 13 000 till) var de enda som fick njuta av hennes ljuva stämma i Sverige så känns det lite mer speciellt. Dagen efter konserten blev det ännu mer shopping för att sen styra kosan mot Campus igen där det bjöds på fest med lampbyte och underbara människor. Hur vi orkar? Det gör vi inte, man lever livet genom en dimma. Underbart!

Puss&Kram

Psst… Jag har blivit ägare av en Piece of One (som jag och Jannie säger). Alltså en i mängden.


Kommentarer
Postat av: Janne

När ska vi ha OnePiece-fest då? ^^

2011-11-03 @ 14:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback