Ung och bortskämd

Kära läsare,

Nog för att det idag är Farsdag idag men inte hindar det en pappa att skämma bort hans dotter med en parfym och god mat. Nej, jag har nog den bästa pappan i världen (tycker inte alla det om sin pappa?) Jag gillar i alla fall att bli bortskämd, allt från något litet till något stort. Vem gör liksom inte det?

Helgen har gått lika fort som vanligt, det har förbrukats en hel del alkohol… Hmm, inga kommentarer till er stackare som fått stå ut med mitt babblande. (Kan bli lite påfrestande ibland). Hur som helst så sitter jag nu ute på landet, ny duschad och ner sjunken i soffan med en ny rolig film (självklart något som inte innehåller krig, hat eller verklighet.)

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback