Vad hände egentligen för tre veckor sedan?

Kära läsare,

Vad hände egentligen för tre veckor sedan? Och vad kan egentligen hända på tre veckor?

För mig kan tre veckor spola tillbaka min tid med år, en sådär fem år. Då jag fortfarande bodde hemma. Då jag fortfarande var ”mammas flicka”. Tänk att en timme på bussen kan ta mig fem år tillbaka i tiden. Det är ju då inte vilken buss som helst, utan samma gamla träliga buss som jag åkte med hela min högstadietid. Helt plötsligt blev jag 14 år och gjorde allt jag gjorde då. Om du frågar mig så är det HEMSKT! Usch!

Men i morgon drar jag till Campus, en promenad någon? Fika kanske? I helgen ska även overallen fixas till, för nästa helg blir det KAOS PÅ CAMPUS! :D Längtar så!

Puss&Kram

 


Kommentarer
Postat av: Helene

Jag vill fika och gå promenader :)

2011-11-11 @ 07:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback