Är min favoritställning 69:an?

Kära läsare,

Jag vet inte om det bara är jag men visst är det jobbigt att snacka sex med människor man inte känner? Eller är jag den enda människan som tycker det? Igår hamnade vi hos ett grabbgäng, som vi har hängt med en hel del nu sista tiden, var av samtalet SEX kommer upp (som alltid!). Med ett gäng killar som jag inte känner särskilt jättebra så känns inte sex-frågan jätterelevant, redan då dyker rodnaden upp på kinderna.  Min tjejkompis uttalar sig: ”Nej just de, du tycker det är jobbig att snacka sex.” Var av samtalet urartar sig och frågan lyder: ”Vilken sexställning gillar Britta mest? ”. Vilket leder till att jag bara ville sjukna genom marken ner till källaren. Hur sjutton kommer man över denna ”snacka-sex-fobi”?  Något måste göras och det är snart!

Efter kvällens utgång har jag lärt mig en grej, hur mycket man än kämpar så blir man aldrig nöjd med det man får. Jag önskar att man kunde vara nöjd med det man har och bara se de bra sakerna, men människan är en lusig figur som väldigt enkelt ser de negativa och mörka sidorna. Hm, aja en liten djup tanke så här på lördagsmorgonen.

Puss&Kram

Pssst… Bjöd mina underbara flickor på nybakade frallor och go-frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback