Blek och grå?

Kära läsare,

Mitt huvud känns som ett tuggummi som min elev precis spottade ut. Segt, utan smak och allmänt söndertuggat. Behöver jag säga att hösten är här… Det är kallt och man pracka på sig en massa kläder så man tillslut ser ut som en Michelin-gubbe. Den kropp som en gång i tiden målades brun, är nu blek och grå. Det är ju inte konstigt om man känner sig helt gammal och grå. Vad gör man för att förbättra den här situationen då? Jo,man shoppar nya kläder och spenderar lite tid i solariet så mår man lite bättre.

Jag taggar i alla fall inför helgens äventyr, vilket innebär Pang på pensionatet med familjen! Inte riktigt det äventyret jag skulle vilja ha, men man tackar inte nej till ännu en vit helg. HAHA!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback