Böckerna springer iväg med min tid!

Kära läsare,

Tiden springer ifrån mig och jag antar att det inte bara är jag som önskar att dygnet kunde ha lite fler timmar. Idag har jag spenderat 11 timmar med hemsk litteraturhistoria, inte så väldans roligt. Så eftersom jag inte varit utanför bibliotekets dörrar idag så får jag väl snacka om det som finns innanför…Böcker!

Nej jag lovar att jag inte ska snacka om böcker, men helt allvarligt så är det inte så mycket annat som snurrar i min hjärna just nu. På lördag hoppas jag på att kunna släppa det för ett tag i alla fall. Nu blir det film mys med mina tjejer.

Puss&Kram

Psst… Att bo fyra tjejer i samma lägenhet så påfrestande för både kropp och själ. HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback