Boys Boys Boys...

Kära läsare (och andra typer för den delen med)!

Jag blir så förbannad! Jag vet att det inte är något att hänga upp sig på men… okej nu kommer det, mitt L på tangentbordet har fått någon slags infektion så man måste ta i för kung och fosterland för att det ens ska bli någon bokstav.

Hur som helst så var det bara en parantes! Dagen idag har spenderats hos kiropraktorn, inte riktigt så glada nyheter som jag hade önskat. Ett ganska snett bäckenben, i värsta fall diskbrott. Suck! När ska jag hinna ta han om mig själv?  Tur att Anna var med, hon lättar upp mitt liv. Tre timmar i bilen och inte ett vettigt ord kom ur våra munnar. Killar, kilar och killar… Konstigt att det finns så mycket att säga om så lite.

Hur som helst, tentaplugg hela veckan! Vilket innebär att det lär hoppa lite grodor ur fickornas mun!

Puss&Kram

 

Pssst… Har en halvt man/kvinna i min säng nu!? :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback