Lyckigt lottad?

Kära läsare,

Om man föds till kille så ska man vara lyckligt lottad. Varför? Jo det ska jag berätta för er:

1.För det första så kan man skippa sminket. Vilket i sin tur leder till att man har några extra hundra kvar på sitt konto som man kan göra massa annat kul för. Dessutom kan man bara krypa ner i sängen, medan jag måste stå och ta bort mitt smink, lägga på ansiktskräm osv.

2.För det andra så tänker inte killar lika mycket som tjejer (till dig som protesterar nu FORTSÄTT LÄS). Vi tjejer är experter på att övertänka och analysera vad enda liten detalj. Om jag inte skulle lagt så mycket energi på att tänka på (killar) allt så skulle jag vara jättesmart.

3.För det tredje så kan man le och hålla käften utan att någon tycker det är konstigt.

Nu ska du inte tro att jag inte vil vara tjej, det vill jag. Det är bara det att det är lite mer komplicerat är vad man kan tro. Så om vi någonsin kommer sent så är det för att vi sminkat oss för länge. Och om jag missar något poäng på en tenta så är det för att jag tänk och analyserat över hur folk (killar) beter sig. Oh jag pratar för mycket, ja då är det för att jag het enkelt är en pratglad tjej.

Så nu vet du lite mer om tjejer, även om du inte ville det.  Nu vill jag bara önska alla som skriver tenta i morgon och i veckan ett fett LYCKA TILL!

Puss&Kram

Psst.. Helgens diss att min underbara rumskamrat inte befann sig i min närhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback