Onödiga saker i livet!

Kära läsare,

Tro det eller ej men livet flyter på som vanligt, det händer inte mer än vanligt heller. Men att jag trodde att jag kunde komma ifrån ”tjejsnacket”  om killar, ja det kunde jag ju glömma. För att ta mig till min praktik så åker jag buss med en massa fnittriga tjejer… Aja, hur som helst så var det inte det jag ville skriva om idag.

Idag vill jag fråga varför talar man med olika ord när man talar telefonberoende på vad man har för folk runtomkring sig? Är det för att person ifråga skäms? Eller är det för att det ska vara hemligt? Jag kan inte komma några fler ursäkter. Dålig stil tycker jag! Därför dissar jag det!

Hur som helst så blev det visst ännu ett onödigt inlägg, men men man kan ju inte leverera alltid!

Puss&Kram

Psst. Dagens visdomsord: ”Får man inte pippa dom så får man peppa dom.” Sagt av en underbar tjej.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback