Under, över, framifrån eller bakifrån?

Kära läsare,

Vissa gillar det bäst när det är nära, vissa när man har ryggen emot och andra när man känner den värma andedräkten mot ens panna. Hur sover du?

Eftersom det är ont om lägenheter på Campus så delar jag och en av mina bästa tjejkompisar rum, vilket inkluderar även sängen. Men härom kvällen när vi skulle sova kom vi fram till att vi precis ”gått upp en nivå i vårt sov- förhållande”. I början var det väldigt nära, till att sen kunna ligga med ryggarna emot varandra. Men härom kvällen låg vi faktiskt med huvudena mot varandra utan att någon av oss tyckte det var jobbigt. För två månader sen skulle jag aldrig säga att vi skulle kunna ligga så. Båda hatar det. Visst är det  fantastiskt vad lite man har att skriva om så man måste skriva om hur man sover.. Haha!

Hur som helst så gör jag allt annat än vad jag borde, vilket är att plugga inför morgondagen tenta. Usch! Kommer ändå får göra omtenta så spelar roll! Snart blir det ett varv med min vän dammsugaren och moppen, sen ett inte lika välförtjänt men ack så skönt bad. J

Puss& Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback