En helg med äventyr

Kära läsare,

Efter en helg på ett galet Campus ligger jag nu hemma hos mina föräldrar och tycker synd om mig själv.

I fredags gav vi oss ut på ett helt nytt äventyr, After School. Egengjorda hamburgare och underbar akustisk musik. (Killar som spelar instrument… STORT PLUS!) Efter att ha ätit, snackat och umgåtts så drog vi vidare och kollade på Friends whit benefits. Verkligen ingen film jag rekommenderar. Jag hade nog väldigt höga förhoppningar på den filmen, men den höll verkligen inte måttet. Kvällen avslutades med tv-spels dueller och skratt. Vissa är bättre på att förlora än at vinna och jag kan ju säga att jag är bättre på att förlora. Men jag gör det med ett leende, även om jag önskar att jag kanske vann.

I lördags drog det verkliga äventyret igång, Sjömärket Ht11. För dig som inte känner till den här tillställningen går den till som följande:

Man går runt en sjö i sex timmar (vilket i vanliga fall tar ca 40 minuter) inom de sex timmarna ska man dricka 12 öl/cider för att få alla stjärnor på märket, som du får när du klarat allt. Det låter kanske lite patetiskt men när man är men underbara vänner så spelar det ingen roll, det var mycket trevligt. Även om jag inte mådde jättebra.

Behöver jag säga att söndagen spenderades med att ligga hemma i sängen och glo på film.

Nu taggar jag inför en underbar vecka på Island, och jag hoppas att min kropp hänger med på noterna med. Till dess så blir det tv-spels övade, för att kunna slå mina vänner i det här, plugg och åter plugg!!!

Puss&Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback