Mörka moln över Campus!

Kära läsare,

Jag vet inte vad som händer, ett mörkt moln har dragit in över Campus. Kärlek går i kras och människors hjärtan står tomma. Jag vill inte vara manshatare på något vis, absolut inte. Men ibland undrar jag hur de små manliga liven tänker. Den ena ringer mitt i natten och vill ses? Den andra ligger bredvid din sida när du somna men jämte någon annan när du vaknar. Den tredje står plikttroget och väntar på att du ska ta upp hans hand och krama den tills döden skiljer er åt.  Ingen vet egentligen vad de menar. De kan vara jättesöta och snälla men sen är det som att trycka på en knapp och då kommer det där lilla svinet fram.  Självklart ska man inte dra alla över samma kant, det finns killar som är helt underbar och som gör världen till en lättare plats att befinna sig på.

Det svåra är att veta vad de vill få ut av deras beteende, så är det någon som är bra på att läsa av killar så är du hjärtligt välkommen till mitt gäng. Vi kan behöva en sådan!

Puss&Kram



Kommentarer
Postat av: Trullebull

Män är ett mysterium!

2011-09-13 @ 11:05:06
Postat av: debbie

jag är med i ditt gäng!!

Postat av: debbie

asså jag vill också veta!

2011-09-14 @ 16:38:27
URL: http://debbieg.blogg.se/
Postat av: Bella

Jag har, efter år av funderande och huvudbry över just detta, insett att man inte ska hålla på att försöka tolka killar. I 99% av fallen vill och menar dem precis det de säger och gör. =)

2011-09-28 @ 15:25:21
URL: http://barabella.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback