På andra sidan häcken VS Jag kan, jag kan, jag kan!!

Kära läsare,

Livet som student fortsätter och jag tycker att jag sköter det ganska bra. Efter en dag med näsan i boken så avslutas den på bästa sätt. Innebandy, egengjord pizza och film mys med ”På andra sidan häcken” men mina underbar roomis. För er som inte sett den!? Gör det, det kan vara en av de bästa filmer som disney gjort. Ekorren i filmen påminner mig väldigt mycket om tjejen som bor i mitt rum nu för tiden. Men även om killen i VÄXT… ”Jag kan, jag kan, jag kan!!!!”  Över energi!? Skojar du?

Det blir ett litet inlägg idag, eftersom jag suttit inne- Jag kan upplysa er om att det regnar! Jag menar, mitt hår lockar ju sig om jag går ut! Haha!

Livet som student rullar alltså vidare, utan både nr 20 och utan torsk.

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Jag kan, jag kan rapa alfabetet!!" Haha! XD på den Anna!

2011-09-09 @ 11:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback